huh ? ..

Hej !
är hemma efeter en konsiotg 'spanska' lektion om man säger så .

FörrFörra måndagen så ramlade jag av cykeln när jag skulle till araby .
så jag fick ett STORT märke & det blödde väldigt mkt .

så  jag missade en spanska lektion ,
så nu har jag tyska& jag frågade min lärare om jag fick gå ner till spanskan för att skriva vad e jag missade & hon sa att de var okej.

då gick jag ner o frågade va de & de betydde, men hon rosalia svarade inte ?
efter en stund så sa jag till henne att jag bar tvungen att gå upp till min tyska& hon trodde inte på mej .
då förklarade jag läget& hon 'låtsades' att inte förstå .
då förklarade jag det, ÅTER igen flera gånger & hon gjorde samma sak & sa 'vadå tyska ?'

hon trodde att jag hade spanska på riktigt & då fattade inte ..
men sen stack jag till miin tyska !
o jag förklarade hur de va till min tyska lärare & hon sa att de var bra att jag sa de & att hon skulle prata med ROSALIA

de är bra de ,så hon fattar !?
hate her !!

Kommentarer
Postat av: Anna Liedberg

najs blogg du harr ! <33

2009-11-16 @ 17:48:34
Postat av: Sanna i din klas!!!!!!

Haha jag tyckte synd om dig! Hoppas att du inte får skäll av Rosallia när dom ska prata <3!

2009-11-16 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0