Boktips


nu på kvällarna så har jag börjar att läsa .
läser en bok som heter starlight och den är väldigt bra !

det handlar om några tjejer som spelar i ett band som då heter starlight turnéliv och tiger kakor.
det börjar en ny tjej i Julias klass om heter Jasmin och hon skulle vilja o spela i deras band.
Julia berättar detta till de andra tjejerna i bandet och dem tvivlade lite .
efter nån dag så bestämde dem att dem skulle fika med henne och lära känna Jasmin lite mer.
och det gjorde dem & tjejerna gillade henne o skulle vilja att hon spelar i starlight .

det är de som jag vet nu,
har precis börjat komma in i boken efter bara någon dagars läsning
tycker att den e väldigt bra.

men nu ska jag gå& lägga mig och läsa boken o lite sånt (:

Kommentarer
Postat av: ilhana,<3

HAHAHHA ! <3

juste,, haha vår lääsclubb (L)

2009-11-28 @ 19:06:03
URL: http://illebille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0