Goodmorning..

Godmorgon alla läsare.
har precis ätit lite frukost ,
älskar mammas goda frukost på morgonen :)

mamma& store o lille bror ska snart åka iväg för att kolla på Darlin när han spelar cup I kalmar :)
efter det så blire stan (y)

bilder kommer nog, på de som blir köpt& lite sånt .

ska gå runt lite& sen äta , får se vad som finns i närheten :)
de blir nog kina som typ är bestämt ?
den vid tågstationen ,..

är sur på HonKong !
hon kvinnan där tog någon som var bakom mej istället för mej som var först !? :@'

jag - hej ! ska äta buffé
kvinnan - okej, det blir 69 kr
jag - 69 ? kostar det inte 55 för barn ?
kvinna - jo
jag - men .. ?

* kvinnan går iväg , medans jag bara står där *
kvinnan kmr tebax ...

kvinnan - ska du beställa ?
jag - ja !?
kvinna - hej , vad ska du ha ? ( till han som står bakom mej )
jag - blir arg & bara sticker därifrån :s


INGEN MER HONKONG !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0