2012 med Vanessa

Hej igen ;)
igår så var familjen & kollade på bio .
följde inte med , men mamma berättade att den var super bra .
så idag ska jag åka iväg& kolla på den tillsammans med Vanessa .



ska bli väldigt kul att se den .
somsagt så har jag så många funderingar runt om kring filmen
vad som händer& vad dem berättar om i filmen , att världen går under ?
hmm .. jag berättar hur filmen var efter bion :)

men ..
jag måste verkligen platta mitt hår! der har blivit så ruffisgt efter lockarna igår .



det ska vara rakt& fint ;)


Kommentarer
Postat av: sanna i din klas!

Heej!

Vad kul att du ska seee filmen idag! Du måste värkligen säga hur den var! Men du får ha det jätte bra...:) & hoppas inte världen går under kram Sanna <333 :)

2009-11-17 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0