2 månader & två veckor tills jag fyller 14! hahahha:)

jag sitter just nu och videosamtalar med Ilhana med webb & mic. kuuuuuul.
annars då?
.
sitter och letar efter numret till kvarteslokalen i vv. hittar dock ej det, men ska snart dra ner
o kika i trapphuset efter numret. ska ju boka lokal tidigt till min f-fest! alltid bra att ligga före
med sånt, så man har det klart. det är ju 2 månader kvar tills jag ska ha mitt lilla partyy!:)
.
.
.
.
medans så kan jag ju underhålla er med 3 bilder jag tog förra gången. höjdpunkten för mig var
tårtan!:) som ni ser fick jag bilder från min kompisarn jag bjöd , och gjorde de till en bild tårta.
dock blev vi alla besvikna på att tårtan var så liten. men men, den gick att käka!:)
.
* f-fest = födelsedagsfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0