Loppmarknad

Idag är det den 1:a Mars . tiden har gått så otroligt fort ! redan Mars ! det dröjer nog inte länge tills det blir sommar .jag längtar som säkert de flesta av er är ute också gör . men på nåt sätt ändå inte ... vet inte vad det är som har flugit i mig idag. hursomhelst . eftersom att jag är läxfri och har gjort allt plugg & nödvändigt som behövs att göra så hade jag tänkt att bara ligga i min säng & ta det lugnt och planera morgondagen . har ni haft en bra dag ?
.
.
ett litet minne som jag har ifrån somras det är att jag stog på loppis tillsammans med ett par vänner :) det var
jätte kul. har alltid vilja stå på loppis och sälja mina prylar, saker osv . fick ihop en massa pengar kan jag säga! :)

Kommentarer
Postat av: Sassie

Jupp, jag har lov!

2010-03-02 @ 00:45:10
URL: http://russinmetvas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

VIRA från Hofosho har startat egen blogg, vi som fans borde stötta henne, kolla in kandylandy.se <3

2010-03-02 @ 07:35:13
Postat av: carro

nej jag har redan haft mitt lov, själv då?:)

2010-03-02 @ 10:32:11
URL: http://carrosmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0