Klassresa: Kolboda, 31/5 - 2/6 (2010)

Hej ! Jag kom hem ifrån klassresan i Onsdags. det var super kul ! vi åkte buss till Kolboda och det
tog c:a 2 timmar. lite mindre. när vi var framme fick vi nycklarna till våra små stugor och började packa
upp små saker. otur som vi hade så regnande det rejält den dagen . men det var mysigt att bara
stanna inne i stugan. vi körde några aktiviteter under dagarna vi var där. som typ 5-kamp, fotbolls golf.
och sist kvällen så körde vi brännboll. nice :) vi övernattade i 2 nätter. och på nätterna var vi uppe till typ 2.
haha. vi minglade också. haha, :A och åt massa snacks osv. riktigt kul var det. det fanns även en stor
pool men jag badade aldrig trots alla bikinis jag hade med mig, men detta var på grund av att det regnande &
var mulet.men det fanns en stooor studsmatta(?) som vi hoppade på :) och gissa om jag blev sur när det var strålande sol den dagen vi åkte hem ?! åh ! otur kallas det. där fick vi även mat i en matsal. frukost, lunch & middag. gillade frukosten :) jag saknar att vara där. vill bara tillbaks för att det var så kul ! :( men jag tog ett par bilder, inte så bra bilder men det var inte så att jag hade med mig kameran vart jag än gick. glömde den :p så det blev mest bilder inne i stugan.
.
stugan
.
utsikten :) - ser ni den färgade "studsmattan" i högra hörnet?
.
inne i stugorna :
.
hahah - Champwoaine ! lr nt, cider ;D
.
.
sov platserna . så ser såg det ut innuti stugorna. ganska litet va?
de svarta stjärn täcket är mitt;p
.
kvälls outfit:P
.
Habehs med hennes nya crew.
.
.
.
.
skjortbyxor- hahah !
.
det var alla bilder . önskar att jag tog mer bilder på poolen, maten(haha) & studsmattan osv.
men glömde. huvudsaken var att jag hade kul & det hade jag ! <3

Kommentarer
Postat av: Ilhana

HAHAHA!

när vi minglade var det bäst ;)

och vi åkte ju direkt på morgonen haha :G

2010-06-07 @ 14:55:11
URL: http://ilhanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0