VIkingline

Godmorgon ! jag har varit uppe i en stund och har precis slängt i mig lite frukost. ska snart ta en liten macka till .
Tisdag idag då ... hm.. vad ska jag hitta på idag ? jag vet inte riktigt, jag var ju i simhallen igår och idag vill
jag till Leos Lekland :D haha, det är faktiskt kul . ska försöka mamma att gå med på det bara . annars vet jag
inte riktigt vad som händer . kansje vara med några vänner ute och hitta på nåt. äej, já vet inte . på sportlovet
hade vi tänkt att åka iväg någonstans . jag vill åka på en kryssning till Finland . VikingLine har helt klart de bästa
sängarna ! bara tanken får mig att bli trött ! på färjorna kan man göra allt ! jag gillar spel maskinerna & Tax Free:n
spel maskinerna när man stoppar in en 20 cent:are och vinner en massa euro:n det e megans kul ! :D och små
shoppingen på båtarna , det e super roligt :) + maten e väldigt god också ,speciellt frukosten ! men nu ska jag
kika in på Vikingline.se & Siljaline.se och se vad de har att erbjuda ;-)
.
.
.
vad gör ni idag ? :)

Kommentarer
Postat av: felicia:)

sv : jag ska ner i stan med en kompis just nu faktiskt:)!

själv?

2010-02-23 @ 13:29:09
URL: http://felicehomuth.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle till skolan men blev inte så haha :) Vad gör ud själv idag?

2010-02-23 @ 13:34:06
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/
Postat av: Gudis

Jag försöker se till att Wasile och hennes barn får stanna i Sverige. Vad gör du själv?

Postat av: sandra

ska jobb.. själv då?

2010-02-23 @ 13:45:13
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0