Min önskelista till julen 2010

Ja ni kära vänner.
året börjar närma sig sitt slut& ännu närmare julen .. endast 6 dagar kvar!
med tiden så önskar jag mig lite klappar. satte nyss ihop en collage på de ja önskar.
.
1 - märkes perfym ( britneys kanske? )
2 - Inter tränings set . ( inter.it )
3 - smyckes ställ me massa smycken, ringar & örhängen .
4 - S factors värmeskydd och en plattång
5 - adidas mjukis set
6 - Bluebrry mascara
.
Så japp, där har ni min önskelista.
skulle suttit sjukt bra me alla dessa grejer.
.
önskar mej en blueberry mascara. dem är sjukt bra!
och mjukis set. ja , det behövs verkligen nu :o ja menar, titta bara på vädret.. dessutom
så har jag ej några mjukisar =(
och sen en perfym som doftar gott. & mitt värmeskydd råkade jag spilla fan =(
så en ny behövs samt en plattång, en EGEN!
o sen ett par ringar o örhängen skulle suttit fint (;
och inter tränings setet har jag velat ha sen första gången ja såg det. det vill säga för mer än ett år sen.
så sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0