Summer

Har kommit hem ifrån min promenix! har dock jätte ont i huvudet o mår rätt illa . kanske beror det på att jag
inte ätit någon mat sens lunchen på skolan - vid 12 typ utan bara en massa frukt? elelr så är'e för min jvla förkylning, man känner knappt smaken av maten så kanske är de därför . hm, kanske, men har inte
vart hungrig på hela dan ! ska se om vi har lite alvedon eller nåt. snart ska jag iväg o titta på Champions
Leauge men först måste jag bara visa er en görs snygg klänning !
hur snygg är inte denna klänningen ? funderar på att köpa denna till skolavslutningen som är mindre än
2 månader ! tycker den är perfekt . - vit - snygg - lagom lång osv.. men jag evt inte om det är en klänning
eller en kjol över, näe det är en klänning, det står de iaf på Gina Tricots Webbshop . btw de har gjort om
deras "sajt" man kan kopiera bilder nu (äntligen) och så hackar de inte längre. nåja vart var vi .
den är somsagt ifrån Gian Tricot  & kostar 249. riktigt billigt för en så pass snygg klänning!
frågan är bara hur den sitter på mig. o hoppas ba att jag inte för en stor röv av den för det får jag av
såna klänningar. haha. o sen är jag lite osäker på att det kommer in snyggare till sommaren. förresten så
har jag redan en liknande klänning . :p
.
klänningen tänker jag ha till ett par vita strumpbyxor/ tights (same shit?) o ett par lagom höga vita skor.
har ett par jätte söta som jag tror kommer passa ! :) en liten klack . o jag har redan planerat hur jag ska
ha mitt hår, kläder o allt sånt, men mina så kallade planer ändras hela tiden - haha:) klänningen finns i
en korallröd färg, grå & rosa , men den vita är finast enligt mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0