Dags att hyra film

Har vart ute en studn & handlat ! blev chips, godis, kladdkaka , grädde . o sen ska jag ha popcorn & jordgubbar
med . ska nu iväg för att hyra film. Om 1 timme måste allt vara ordnat. hehe. men vi hörs ! uppdaterar
kanske senare idag eller imorgon ! , hej.
.
update: jag gick till hemmakväll med min brors person nummer för att hyra film . men jag var tydligen
tvungen att ha en vuxen med mig så jag fick gå tillbaka hem o min bror följde med mig o sen gick vi te hemmakväll igen _-_ . ayja. vi tittade på Friday the 13th & åt massa chips, popcorn o godis. den var lagom bra. speciellt när han Jason högg hon tjejen i skallen o hängde upp henne i bryggen. HAHA . o sen mitt i filmen så kom min bror o ropade i brevlådan & ba " KARIIIIN" med en läskig röst. gissa om vi blev rädda? haha, och mitt i allt så åt vi kladdkaka med grädde & jordgubbar. mumsigt. hade det väldigt kul :) men nu är jag grymt trött o mår illa .
ska fixa mig en citron - de hjälper verkligen ! & sedan lägga mig. kramisar.
.
.
3/5 får den . - Helt OK film enligt min uppfattning . ohh no ! nu kommer jag drömma mardrömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0