Gårkvällen

Igår var jag med Ilhana hemma hos mig efter några ändringar och lååånga planeringar
efter vad vi skulle göra. när vi bestämmer någonting , nu är laura och berfin också inkluderade
så behöver vi timmar på oss för att komma på till slut. vi är inte så spontana som man kanske
märker! vi var iaf hemma hos mig och gjorde fruktsallad med glass och pratade o satt i mitt rum.
lite synd ba att halva släkten var hemma så vi inte kunde vara vid datorn, haha!
.
.
vi skar upp apelsin & skalade kiwi! lägg märke till att det ser ut som ett hjärta innuti kiwin =)
.
.
ha-ha, kastade apelsin t varann från säng t säng
.
.
Ilhana igår!
.
nu ska jag ner till källaren för att slänga in granen och julgranspyntet där! hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0