Wishing list

Förtsa Maj idag då. och tydligen så ska man luras idag också som den första April ! hmm.. kanske gör de senare
på dagen;) iaf. jag, som jag ahr nämnt tidigare idag har gjort en önskelista på vad jag önskar mig tills
jag fyller år , den 7:e Maj. fast jag har födelsedags fest den 8:e, men för familjen den 7:e . jag har önskat mig
lite nödvändiga saker. here you go
.
.
- en kamera, spelar ej roll vilket märke. bara att det är en kamera med typ 8-10 mega pix. :)
- en klocka. japp, jag älskar klockor.och har varit utan en rätt länge nu pga av att min snygga gick sönder.
dags för en ny nu . kanske hello kitty? de är riktigt söta iaf ! bara den är vit, med "kristaller" så duger den.;)
- en svart skinnjacka. jag känner att jag behöver en skinn jacka i vanlig modell nu, ibland kan det vara kallt
eller så matchar det inte helt enkelt med kort skinn jacka till vissa outfitar.
- kläder. of course. tuikor, byxor & lite mer somriga kläder skulle var bra att ha.
- adidas skor. asså jag behöver nya skor !!! och jag älskar adidas classic;)
- Halsband med bokstaven K på . aaop. ett silvrigt halsband med bokstaven K på skulle var fint :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0