Trött men ändå inte, mycke typiskt mig !

Jag är skit varm och har varit det i stort sätt hela dagen. vet inte varför men har gått omkring med min
morgonrock på mig hela dagen typ. har bara lust att sova i vårt balkong ! vi har jätte sköna "balkong-
soffor" där ! så skönt... jag somnade faktiskt igår där o det var hur skönt som helst. de är super skönt
att bara ligga & koppla av där en varm vår/sommar eftermiddag/ kväll . men ... imorgon är det skola
och dags för nya upplevelser . klockan är 10 och det har blivit dags för mig att bädda mig ner i sängen.
är inte alls trött men vill inte vakna sent imorgon bitti. & imorgon ska jag platta håret. typ första gången
på veckor :o så vid 7 tiden ska jag vara uppe. tar ungefär 5 min att värma den & c.a 10 min för att få
mitt hår platt. inte så nödvändig information men hade bara lust att skriva av mig lite.. haha. brukar
vanligtvis vakna kvart över om inte senare! men gud vad långt detta inlägg blev ... hade egentligen bara
tänkt att skriva en hälsning, men det blev ju gaaaalet långt, haha ! näe nu ska jag kila, så detta inlägg inte
blir ännuuuu längre...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0