Shoppat

Hade tänkt att visa vad jag köpt nu ! blev några plagg. och idag var jag även på stan med min syster
och köpte lite mer . men de ska jag lämna tillbaks , och köpa de i nya storlekar! kände att de inte
passade riktigt. imorgon väntar en ny shoppingdag , men då blir det med mamma. kul :)
köpte även en Zebra klänning. fast tar kort på den senare, den är hos min stora syster nu :pp
.
.
.
.
.
.
.
♥ blommig tröja - BikBok, 149:-/199:-
♥ blommig kjol - H&M, 149:- (tror jag, om ej 99:-)
♥ hår accessoarer - BikBok, (fick dem + den blommiga tröjan för 179:-)
♥ bit bikini topp - H&M, 49:- (den är något i spets stilen, men syns ej på bild)
♥ turkos tunika - H&M, 49:-
♥ jeans shorts  - H&M, 199:- (ska dock byta till ett par andra shorts/ strl)
.
Btw, New Yorker har galet snygga grejer ! väldigt billiga också. tunikor & klänningar kostar inte
över 150 kronor ! de mesta kostade 139:- och Zebra klänningen fyndade vi för endast 49:-
de enda som var dyrt var shorts, som kostade ungefär 300 spänn;)

Kommentarer
Postat av: sara

KOLLA IN TÄVLINGEN JAG HAR JUST NU PÅ BLOGGEN!

OM DU INTE HAR BLOGGSVAR.SE SÅ BÖR DU KOLLA IN :)

DU KAN VINNA EN INBJUDAN SÅ DU KAN BÖRJA ANVÄNDA BLOGGSVAR! SKITENKELT, SKITSMART, SKITBRA!

http://ensara.blogg.se/2010/may/bloggsvar-tavling.html

2010-05-28 @ 22:09:00
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Sigmundjennie

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-03 @ 08:53:35
URL: http://sigmundjennie.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0