Pyttipanna

Jag lagade nyss mat, det blev pyttipanna ! mamma är inte hemma så jag fick bli kock-tjejen
idag och lagade lite mat åt mig själv. resultatet blev gott ! lite bränt bara, men det duger ! bytte ut
mjölken mot min älsklings saft , funlight - strawberry (jordgubb) det är en bland dryck som ni
kanske vet, o om ni inte visste de så vet ni de nu ;) hehe. borde verkligen testas, så god !
smakar som jordgubbs saft, finns i alla mat affärer typ, 18 kr kostar den i alla fall på ica .
.
.
.
mums på rödbetor... älskar det med pyttipanna, liksom, ingen pyttipanna utan rödbetor? gillar dock
inte ägg på pyttipanna, för att jag har har smakat det så men iaf. vad tycker ni om ägg med pyttipanna?
gillar ni det?

Kommentarer
Postat av: CooliZzz

Håller helt med dig!

Pyttipanna och rödbetor INTE ägg =)

2010-05-16 @ 19:16:57
URL: http://coolizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0