OLW

åhh! vet ni avd jag hörde? man
har chansen att vinna en full kartong med olw ugnsbakade chips + 10 biljetter till Sex And the city 2.
hur perfekt låter inte det!?
dessutom så är de gjorde i ugnen , dvs det är mindre fett i dem än var i vanliga chips ! :)
haha, perfekta chipsen för mig dvs... nu kan jag äntligen få njuta av chips !
Vinner jag detta ska jag absolut ge bort nån biljett till min syster.
hon har väntat sen i början av året till denna film ska komma ut & nu äntligen har den gjort det.
gissa om hon blev glad när hon visste om det?detta får bli en hemlig present...
dessutom så skulle jag bjuda med några kompisar till att de dina film. sex and the city är såå skön !
vill du också ha chansen att vinna detta fantastico paket? klicka då här:
.

Kommentarer
Postat av: elvira

ehehe. karin mig är det den första du ska bjuda ofc ;) hahaha

2010-05-20 @ 17:19:31
Postat av: Ka

hahah;)

2010-05-21 @ 14:16:14
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0