Match

jag har vart och kollat på när min lillebror kör match i sitt lag öster som spelade mot Älmhult (typ?)
Darlin (min lillebror) spelade som back men han gjorde ändå 2 mål & två riktigt grymma assister:)
( när man passar till en & den gör mål ) och de vann matchen mad hela 7-1, grymt. o cirka en halvtimme
ska jag till hemmakväll och lämna tillbaks Parnomal Acitivity som jag hyrde igår. så att jag inte för betala
extra. måste lämna den senast vid 6 . annars måste jag betala 50 kr extra & de vill jag inte göra !
lika bra att lämna den tidigt för har match att titta på & sen ska jag träna med ett par vänner :)
.
.
number Seven .
.
.
.
de körde sedan "vågen" som den kallas när man har vunnit en match :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0