Linköping nästa?

hej hej. den här kvällen tillbringades med familj & kusin. min kusin, Dalya kom över hit & ville pyssla och
hade med sig enf ull påse med pyssel saker. så vi satte igång o pysslade. jag gjorde ett fint fint armband
som ser ut som såna man kan köpa på stan. jätte fint blev de. vet dock inte om jag ska använda de som
ett armband eller som fot smycke. för de passade bättre som fot smycke än armband, för den var rätt
stor som armband. fångade dock inte de på bild. mitt batteri på kameran tog slut efter 2 bilder, sen vart
den död :P nu sitter jag här & chattar med en utav min släkt, o vi funderar på att åka ner till Linköping &
hälsa på :) men då blir de på sommar lovet. jag vill åka dit för att de bor mitt i stan. & det är så roligt där !
och enligt dem så är väldans mycket kläder på rea. shorts för 20 kr ! det kallas billigt...
.
.
.
haha, vi tänkte göra såna strumpgubbar som jag kallar dem. ni förstår säkert vad jag menar.
btw. lägg märke till det silvriga bandet. av de gjorde jag arm/fot bandet. fast jag tog ett silvrigt
band och lindrade runt den, kan ta bild på den imorgon !
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0