Just chillin

Trist & tråkig dag idag. hatar vädret något enormt ! det ska ju föreställa vår, nu när vi snart är inne i
mitten av Maj. bajs. aja, är riktigt mätt. proppat i mig 7 klementiner, om inte mer. 2 bananer & ett
halvt äpple o 2 apelsiner idag. o dagen har inte slutat ... än ! aja. imorgon kommer Amir, Gaybloggen
till Växjö. haha, måste till stan imorn ;) om inte det blir kefft väder. annars drar jag enr dit på Fredag/
Lördag & shoppar . :) aja,  i morse var jag hos tandläkarn o fick mina 2 tänder lagade (2 kvar)
det gjorde välllldigt ont. hatar ljudet av borrmaskiner. de är mitt största fobi ! jaja, nu ska jag göra mig
i ordning. ska till gården om en stund I hope, o ba ta det lugnt med vänner.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0