Vidare i veckans blogg

Hej igen ! vid 5 ungefär så tog jag ut cykeln från översta våningen här i lägenheten och cyklade till friskis o svettis var där i nån timme och det var verkligen fullt där. vet inte om det är gratis vecka denna vecka, men det verkade så . ialf, jag klev in i duschen direkt när jag kom hem. tyckte att det verkligen behövdes efter att ha svettats i timmar ! nu har jag i alla fall klivit ur duschen & så har jag låtit mitt hår torka och satt upp de i en toffs och käkat ett par  knäckebröd . ska strax kila iväg för att läsa lite . ha en bra kväll :)
.
.
och juste ! jag har kommit vidare i veckans blogg , så det skulle vart super snällt om ni röstade på mig.
nummer 5 är jag - ni kan rösta HÄR :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0