Not sure...

nu är jag inne på Lindex's webshop och har hittat lite intressanta saker ! igår så var jag och mamma på stan och
kollade runt lite efter vår jacka o skor o såna saker. var ute efter en kort skinn jacka & om dem på H&M som jag
önskade mig några veckor innan jul var kvar men det var dem inte. så jag och mamma tittade in hos Lindex och
där hittade flera snygga jackor. I barn storlekar dock , (inte alla) men jag är ju ett barn & jackan passade o mamma tyckteatt jag passade väldigt bra i den .
Jacka Svart
Lindex - 399:- , mycket fin . de rosa inne i jackan är väldigt söt, hade dock önskat att den var svart istället
för de rosa, men den är som den är , och jag kan ej ändra på den . ha ha" .denna är väldigt lik Jofama jackan .
.
Jacka Svart
Lindex - 399:- hade den vart silver istället för guld , dragkedjan så hade den vart perfekt . men tyvärr så
är den inte det. den är fin, mycket fin också , men jag vet inte. får fundera över saken lite :)
.
Jacka Svart
Lindex - 399:- , hade den vart i skinn hade den vart min från första början, men den e fin som den är i
tyg också :) kanske ska köpa den ? nja, kanske. skit snygg är den iaf !
.
Jeansjacka Blå
Lindex - 399:- , mycket 399 är . ha ha. denna är ju skit snygg och skulle piffa till en outfit mycket .
ska jag chansa på den ? hmm.. vet inte riktigt, as snygg är den iaf. kanske blir det den :)
FRED PERRY CALONE CROSS PRF W WHITE  / RED.
Stadium - 799:- , 499:- (rea) , minns ni när jag skrev om dessa skorna ? fast de var i rosa märke men då
var jag osäker på om jag ville ha röd eller rosa. på stadium's hemsida så kostar dessa "röda" fred perry skor
endast 499 kronor just nu . gillar det. tycker den är väldigt fin + så passar den bra nu i dessa tider. ska köpa
några par tygskor, det e spikat ! men rätt tidigt för att köpa de nu, kommer ändå inte att gå åt användning
nu i vår . till sommaren så har man ju såna, på skopunkten så fanns det tygskor i "jeans (färg?)" också .
väldigt coolt ! :D men jag ska nu dricka någonting & fundera över vad jag vill ha för nånting. blir på påsklovet
då man shoppar dessa saker .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0