Upptagen dag

hellu . min uppdatering har varit väldigt låg denna dag pga av att jag inte slutade skolan förrens vid halv 3 o så
hade vi teater sista timmen, så kom inte hem förrens halv 4. jag fixade mig lite snabbt och gick till stan o till MC
donalds för att träffa Ilhana & Berfin o va på stan . vi gjorde inte så mycket utan bara åt lite men Ilhana köpte
en tårta till sin mamma som fyller år imorgon :) sen så gick jag ut i det rätt snöiga vädret & tog en spring& jogging
tur . har ökat med springadet, springer några varv runt här . iaf, när jag kom hem så tog jag en "kropps dusch"
och sen dröjde det inte länge kvar tills matchen mellan Chelsea & Inter började. den har just nu slutat & Inter vann
och är vidare i CL . Yeaaayj !
.
Lyckad bild på Berfin när vi var påväg hem i bussen ^^
.
.
jag när jag var ute & sprang/ joggade. fårga mig inte vad den lilla plutten gör där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0