jackor till vår & sommar ?

Innan jag ger mig iväg & bort mot min säng för att kolla på tv så slänger jag in ett litet inlägg . jag är ute
efter en snygg vår jacka & skor ! på tal om jackor. jag letade runt lite efter snygga vår jackor, har några
skinn redan men är sugen på en ny ! Jofama - By Kenza har en snygg ljus rosa jacka, den är i en kort modell .
har redan en sån hemma fast i svart. inte jag men min syster :) funderar lite kring vilken jacka jag ska köpa .
vilken tycker ni ?
.
.
.
de första fyra jackorna är från Jofama - By Kenza . tycker de är riktigt fina ! skulle gärna vilja ha nån utav de.
den rosa är ju jätte söt men frågan är bara vart jag ska fixa dem ifrån ? vi har inga här i tråkiga lilla Småland ...
förhoppningsvis så kommer det kanske snart !
.
de andra, de sista fyra jackorna är från H&M - jätte fina de med ! gillar den första av de 4 mycket. klassisk svart skinn jacka . och sen den vita mc-jackan är fin också. sen la jag till den "tunna" vår jackan . kanske ska köpa en sån istället? de är jätte söta tycker jag, ser lite "glittrig" ut på nåt sätt, hoppas den inte är så i verkligheten . haha =) . & sen så har vi den gråa ! läcker den med,skulle passat till en svart outfit tror jag nog eller bara något enkelt =) och det bra är att H&M just nu har 100:- rabatt på alla jackor ! så jackorna kostar mer eller mindre 200 - 300 kr . vad mer kan man begära ?

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hej!

Kika gärna in min blogg :)

2010-03-16 @ 10:42:31
URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Postat av: robin hood

Jätte trevlig blogg!, hoppas att allt är bra idag? :)

2010-03-16 @ 19:17:02
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: Wari

Åh fina:)

2010-03-16 @ 21:21:21
URL: http://alwaayswaariis.blogg.se/
Postat av: mmia

Snygga skinnjackor : D

Vill du bli veckans blogg hoss mig ? Gå in och lämna en kommentar ! kram :D

2010-03-20 @ 21:20:30
URL: http://awsomness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0