Rosa + klassens timma

Hello guys. har varit hemma en stund och är lite trött faktiskt . sista timmen i skolan så hade vi klassens timma
som jag & Ilhana hållde i . vi bjöd på choklad bollar, pepparkaks kaka (?) cookies o massa mer + så delade vi
ut så kallade priser till vinnarna av de 2 stop dans tävlingarna plus tipsrundan .bra avslut på dagen ....
glass bilen kommer snart (?) och lillebror väntar på att den kommer . jag själv sitter och tråkar . vet inte om
jag ska träna idag, eller ba gå ut & vara ute. annars tränar jag på söndagen eller imorgon . men aya, vi får se
hur det blir . hörs så länge
.
.
måste leta reda på mina rosa gos tofflor. inte haft dem på länge :'o

Kommentarer
Postat av: Malin

Typ såna där tofflor har jag också, jätte mysiga :D

2010-03-05 @ 17:04:36
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: Jojjo*

Fin blogg :)

2010-03-05 @ 18:01:51
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0