Läxfri

Hej på er . idag började i skolan första dagen efter 1 veckas lov. dagen i skolan var helt OK . vi hade språkval
i slutet av dagen och jag hade spanska . idag fick vi jobbar böcker & några sidor skulle vi göra i läxa . jag hann
att göra ett par sidor av de på lektionen och hade bara någon uppgift kvar att göra hemma . när jag kom hem
så hade jag inget speciellt att göra och hade lust att skriva så jag sade mig ner i vardags rummet och pluggade .
nu har jag gjort klart läxan tills imorgon + den tills Torsdagen . så nu är jag läxfri och vet inte vad jag ska göra .
så det blir väl att sitta vid datorn en stund till antagligen . ^^
.
.
under denna tid så har jag också funderat ut en prao plats .. eller funderat ut kanske inte
är rätt ord eller mening med tanke på att jag inte riktigt bestämt mig än . fick lite förslag av familjen och ett av
förslagen var att praoa hos en salong & frisör . skulle vart kul , men vi får se om det blir någonting av det :)
.
.
sånt här får jag säkert inte röra, hehe :) men jag undrar vad jag kommer få att hitta på om jag nu väljer att praoa
i en frisör salong ? typiskt nog så praoar vi endast i 2 dagar . suck . ^^  . förresten vilka är de som har lov idag ?
en bra dag än så länge ?

Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

sv; ja min dag har varit helt okej. din själv ?

nej jag har inte lov, det här var min första skoldag på tio dagar x(

2010-03-01 @ 19:58:09
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: LadyLajsa

Sv: Jag har haft en toppen dag... Mycket att göra, så det har rullat på :)

nej du, det var ett tag sen jag gick i skolan, så nu är det jobb för min del :)

Sj da?

2010-03-01 @ 20:07:00
URL: http://ladylajsa.blogg.se/
Postat av: Ninne

DU KOMMER FÅ STÄDA hahah

2010-03-01 @ 22:47:34
Postat av: Remyveronika

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-10-19 @ 15:51:47
URL: http://remyveronika.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0