Första uppdateringen på 3 dar ?

Hejsan. jag tänker köra igång med bloggen igen & nu blir det flera o massor av inlägg !
idag så har min dag inte varit så speciell . den började med att jag vaknade extremt tidigt , nämligen vid 7 .
f*n . vill verkligen inte vakna så tidigt när det är lov. men yaya . sen vid 9 ungefär gick jag ut o gick lite sen
stack jag iväg till ica för att köpa lite saker. o efetr nån timme så följde jag med neve & pantade lite . haha .
det blev över 130 kr ! tjejen som stog i kassan gav oss tillbaka pant lappen och våra pengar. vanligtvis så får
man inte tillbaka lappen när man pantar, så vi gick till en annan kassa o fick 130 :- till ! :d ha ha säger jag bara !
nu gör jag inget speciellt, chattar med ett par vänner & nu ska jag leta vår kläder. kramis kramis !
.
.
en helt vanlig söndag - tvmys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0