Redigerad bild!

De senaste dagarna så har jag typ bara köpt kläder& shoppat så då orkar jag inte lägga ner energi
på att skriva inlägg om de utan några bilder på inköpen. för min kamera är inte laddad. hursomhelst.
över till nytt;) har fixat ett tandsmycke nu. :) gjorde det hos en salon, för en har även tandsmycke
utbildning eller vad det heter. så jag fixade en. som förut. en silvrig. mycket nice. och sen blev de
även att rensa ögonbrynen. inte så stooor skillnad, men jag är nöjd!& de är de viktigaste.:)!
.
gammal bild
nu: kolla ännu mera kläder på ShopOnline. yeah!
.
just nu är jag inne på HM:s shop online sida . och kolla, jag har alltid haft rätt med att alla kläd kedjor redigerar sina "modeller" grymt mycket. här får ni en närmare titt :

klicka på bilden för att komma till hm:s bild,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0