Shoppat

Hejsan. har vart ute & spelat fotboll idag. när jag var ute så ropade mamma på mig & sa att vi skulle in till
stan (samarkand) för att köpa ett par skor te mej. så helt plötsligt åkte vi iväg haha :) köpte med mig
ett par skor, lacoste. det blev mer köp än vad jag trodde. det är alltid så, när man förväntar sig att man ska
köpa mycket blir det knappt nåt köpt & så tvärtom. förutom skorna så köpte jag även en klänning,
shorts och ett par jeans byxor. sen åt vi också i mc donalds o eftersom att deras sallad var slut så beställde jag
2 påsar hotwings & 6 chicken nuggets. haha ! ska nu ta kort på allt så ni får se ! brb ;)
.
.
tunika med paljetter & små stenar - Lindex
.
.
högmidje jeans shorts - Lindex
.
.
byxor, med brunt flätat skärp - KappAhl
.

.
rosalila klänning - HM
.
.
lacoste skor - Stadium

Kommentarer
Postat av: Emma

snyggt!:D

2010-06-16 @ 13:00:56
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0