Inpackning - hår

Hårinpackning är någonting jag har tänkt att använda. enligt andra så är den väldigt bra .
men har noll koll på hur man använder en. hehe. aså jag har ingen aning om smink& hår&
såna produkter . för jag använder aldrig smink eller "hårmedel" endast värmeskydd.
men jag fick reda på hur man använder inpackning för nån dag sen. och det verkar vara
enkelt. enklare än vad jag trodde ! hursomhelst. man kan tydligen göra egen inpackning också.
& så här gör man:




Mosa ihop alla ingredienser, men gör den inte för lös för då kommer den bara att droppa. Massera in röran i hela håret och låt sitta i minst 30 min. Skölj sedan ur och tvätta håret med shampoo och avsluta med balsam för att stänga igen hårstråna.

uhhh... hånung i håret? frukt? ÄGG?! haha.. låter kontigt..


Kommentarer
Postat av: Safira sheikh

hahaha neej jag är halv svensk och halv indisk:P

2010-07-02 @ 20:10:54
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0