Dagen

Hade tänkt att berätta om min roliga dag nu. älskar verkligen söndagar. så slappa & sköna ! man gör
verkligen inget vettigt då. haha. idag blev de så att vi åt frukost följd av mini-golf med kusiner &
min storebrors flickvän. jag ahde bara ett fåtal minuter på mig att byta om och så , så jag hade inte
kameran med mig för att ta bilder . hade ingen aning om var den var & hade inte tid till att leta heller.
men det var jätte kul. kom 2:a av alla oss 5 :p när vi gick hem sen så köpte vi glass & jag köpte en
svalkande Calippo. mums ! vet ni avd jag har tänkt på ? att varje gång jag testar nåt nytt så skriver
jag ut det i bloggen & skriver vad jag tycker om den ? låter bra va? hursomhelst . efter det hade jag
bara lust att ta ut en sol/camping stol o sola med vädret var inte så perfekt som i morse. så det blev inget.
blev istället fotboll ute & kickning o sedan ica för att köpa isglass (twister) o fika till lillebror som följde med.
nu ska jag sova. godnatt !
.
.
och idag bad jag även om för att få boka tid för att göra ett tandsmycke som jag har haft innan (bild)
det blir inom 2 veckor - meddelar sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 16:40:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0