City

oups! sorry för inget bloggande dessa dagar ! men är för trött för att blogga ibland. haha. var
somsagt på stan med Ilhana och jag fyndade ett par sköna stretch jeans ! äntligen har jag hittat
ett par jeans som jag tycker passar.. sen så hamnade vi tillsist på konsum och åt pasta sallad där.
det var super gott. sen så kom vi hem såklart och hem till mig och jag råkade spilla ett cornflakes
burk :$ så var tvungen att plocka upp de ! somtur var så var vi hemma hos mig själva så ingen såg de.
men efter en stund kom mamma. efter de var vi ute i en lååång stund tills det blev lite mörkt. kul
hade vi !
.
.
inne på Konsum bredvid bion vid stan :
.
.
.
och sedan så cyklade vi hem till Ilhana en stund. de håller på att renovera sitt hus typ
och fixa golven. här ser ni en bild,
.
.
detta är vardagsrummet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0