Min syster är SÅ snäll så att jag ej får låna hennes kamera! -_-

min kamera funkar tyvärr ej, så jag får visa er alla små köp& shopping och saker som jag köpt en annan
gång jag får tillgång till kamera! hursomhelst. idag har jag vart med familjen & släkten. gick nyss
en promenad med bebisen Darin. eller inte nyss, men för nån timme sedan. då satt vi alla ute &
fikade och pratade . typiskt vår sommar! så söt han e... gungade honom också & han var så söt idag!
.
.
en halvgammal bild på honom. haha, här var han ungefär ett halv år . ny är han snart ett år! i September!
guud vad tiden går snabbt! jag har ungefär 1000 bilder, och ska jag vara helt ärlig så tror jag att 70% av
dem är bara bilder på han. haha ! här får ni ett par bilder :) (dock tagna för nån/några månader sedan)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0