Åsikter om storbloggarna!

Kenza - en vacker tjej med fin fina ögon!
bloggen: hon verkar vara en rolig tjej med humor. börjar gilla bloggen mer & mer .
läste den inte innan alls men nu är det en vardaglig sak. dessutom så har hon en snygg stil;)
men nånting får mig att känna att hon é lite falsk, eller någonting sånt är det.
.
i helhet : 3+/5!
.
KissieAlexndra Nilsson kolla hennes hår på bilden. sjukt snyggt!
Bloggen: jag tycker att hon är rolig faktiskt - alltså det hon håller på med. dvs all
provocerande. vet inte vad jag känner för henne riktigt. men en underhållande & bra blogg har hon!
.
I helhet: 3/5!
.
.
Blondinbella - Isabella Löwengrip: personligen så tycker jag att hon är jätte fin & har en super fin kropp!
Bloggen: samma här, läste den inte alls innan. visste knappt att den fanns, men nu
så läser jag den nån gång om dan och jag vet inte riktigt, jag mår bara bra när jag
läser den. hon skriver mycket om att man ska vara nöjd med sig själv hur man än
är osv, och de får mig faktiskt att må bättre:) tummen upp för såna bloggar! men det
skulle vart kul om hon skrev mera om mode och sånt!
.
I helhet: 3+/5! de extra pluset är för att hon skriver om "bättre självkänsla" ;-)
.
Foki - Anchisa Wallström: en söt/gullig tjej , men.. vad är hennes riktiga ögonfärg?:o
Bloggen: gulligt-sött-japan-ricky. japp, de beskriver henens blogg ganska bra tycker jag?
det är en blogg som skiljer sig ifrån de flesta bloggarna. men det kan vara bra de oxå ibland:)
gullig är hon iaf ! men nu till frågan, vad är hennes riktiga ögonfärg? hon använder linser typ
hela tiden så förstår inte! haha. och photoshop är en sak som hon använder rätt mycket verkar
det som.
.
I helhet: 2/5
.
.
Paow - Paulina Dan: åh, så söt är hon ! och jag föredrog hennes hår skarpt när hon hade ljusbrunt med
lite ljusare slingor.
Bloggen: asså det är så mycket drama kring henne alltså, haha! men hon är rätt kulig
fastverkar lite boring i verkligheten ? men det är bara en tanke! hursomhelst, en helt OK
blogg har hon, men hon borde ändra design för den är rätt ut tjatad...
.
I Helhet: 2+/5!
.
.
Dessie - Desireé Nilsson - 16 år & har lyckats. niceigt. annars, rätt söt.
Bloggen:helt OK blogg, jag gillar den faktiskt. fast det blir väldigt långa inlägg
nu förtiden eftersom att uppdateringen är ... KASS. men men. bloggen skulle vart
riktigt bra om hon uppdaterade dagligen med många inlägg. hatade henne RIKTIGT MYCKET
innan asså, men som tur är så gör jag det inte nu ...
.
I Helhet: 2/5!
.
.
Gaybloggen - Amir Akrouti - Wow så smal han har blivit !, måste säga det, verkligen.
Bloggen: läser inte den så, men det händer att jag kikar in hos den då&då.
så har ingen speciell åsikt men han verkar vara en rolig snubbe med humor;)
.
I Helhet: - vet ej somsagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0