Lördag idag & det förklarar det mesta !

Hej . det har krånglat lite med blogg.se och jag har inte kunnat logga in.
men jag har iallafall vart iväg med mamma . vi handlade lite . är rätt mätt
efter den goda pytt i pannan mamma lagade . jätte gott . sen så köpte jag med mig
lite godis ifrån hemmakväll . godiset kostade över 100 kr :-o . jag hade med
mig 100 kr till hemmakväll och hade tänkt köpa chips och godis därifrån . jag trodde
att godiset blev för c:a 70-80 kr ( 1kg kostade 69:90 :- ) men det visade sig att det
blev för 134 :- . förvånad stavar situationen bra. hehe. men jag lämnade tillbax lite
godis sen så blev det för 106 kr . puuhhh, fick lämna tillbaka ÅTER IGEN godis .
men sen så gick jag till kassan för att betala efter jag en gång till lämnat tillbax godis
och då hittade jag 7 kr till i min ficka. hähä . så jag fyllde på liiite till . och det blev för 104:- .
det hade jag då råd med. jag kollade lite snabbt igenom min jack ficka igen och där hittade jag en tia. wihoo .
sen så hittade jag åter en tia . wow. hade 23 kr kvar nu'rå . istället för att köpa en liten chipspåse från
hemma kväll så gick jag till Konsum som låg en liten bit bort . där köpte jag chips & de kostade 23 :- .
alltså mina pengar räckte precis 1 =) kul saga va ? nu väntar jag på att storebror ska komma hem med
Scream3 som vi ska titta på . förresten , köpte med mig ett par tröjor ifrån Get Dressed som just nu har
gått i konkurs. sorligt nog, ):(
.
köpte även en annan som jag har på mig nu, kanske visar den senare.
.
.
näe, nu måste jag dra, ha en bra dag Lördags kväll !

Kommentarer
Postat av: m e l i s s a

hej , fin blogg.

allt bra?

2010-01-30 @ 22:41:12
URL: http://melissass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0