Friskis och svettis

Hej där !
jag har gjort alla mina läxor som är tills imorgon& på Fredag .
sen så ska jag även färga mina naglar ! har så mycket färger.
jag funderar på att måla naglarna i gult& silver .
man måste ju variera ibland också ;) hursomhelst .
jag har ju sen en längre tid tillbaka velat börja på friskis& svettis .
men jag trodde visst att det inte var barntillåtet, men det visade
sig att det var det . så jag ska börja där men jag vet inte så mycket om
stället. mina syskon går där, så ska fråga dem
för mer infomation . jag tränar ju ändå så pass mycket här hemma .
nu ska jag dra och träna , like always ;)
.

Kommentarer
Postat av: Amanda Constance

SV: tack så mycket! (:

2010-01-13 @ 18:09:59
URL: http://amandaconstance.blogg.se/
Postat av: Nadine

Vilken fin header! :) Jag gör mina egna smycken på min blogg och det skulle vara kul om du tog dig en titt :)

2010-01-13 @ 18:35:56
URL: http://nadinepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0