Favorit låtarna

Hallu ! har satt på hög musik med massa bra låtar tills mamma kom hem . nr ingen är hemma, ja
vad gör man då ? Jo, man sätter på HÖG musik , så högt som det bara går & dansar . haha . iallafall
vi hade engelska diagnos på skolan idag . hähä . vet inte hur det gick, men säkert bra , var rätt enkelt .
dagen slutade med att jag & MACKAN  (haha) jämförde muskler, hähä . okei, jag vet inte hur jag har fått
de musklerna som jag nu har . konstigt nog så växer de bara fram . aia . nu ska jag byta om, fixa håret
lite snabbt sen ska jag ringa ett par låter& sen far jag ut någonstans i världen ...
.

.
åhh . har så ont i huvudet samtdigt som jag är lite små arg  . vet inte riktigt varför, är så snurrig så har inte
ord för det . nu ska jag vila, take a rest ... och sen blir'e mat . måste äta, kanske blir bättre då . får hoppas .
.
.
haha, har vart & tänkt på om jag ska köpa polly , är jäkligt sugen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0