Kvällen, hinner inte skriva mycket, bilderna kommer imorn !

Hallå . jag kan ju börja att berätta om min härliga kväll nu då ! idag käkade vi middag ovanligt sent, runt 6 blev
detdenna gången. otrolig god tacos blev det. lite annorlunda köttfärs ;) men taco bröden blev super goda ! klart mycketgodare än de man köper i affären måste jag få säga ! sådan moder, sådana bröd . min mamma är
mästare på bröd det kan jag lova ! hursomhelst . efter maten värmde jag lite oboy och pratade i telefon och jag kände mig så j*vla uppblåst efter drycken & maten . jag vet inte varför , konstigt nog så slängde jag i mig frukt också, bland annat äpplen och av äpplen får man en uppblåst mage & så känner man sig mycket trött efter . efter
en kort stund rörde jag, mamma , lillebror och kusin hem till våra kusiner som bor några minuter bort . där hade vi megans kul och körde en massa roliga lekar. dunkgömmet , roligt det ! nu börjar klockan bli sen och jag ska borsta tänderna och lite annat smått, sen blir det säng dags. kram & godnatt :)
.
.
( lånad bild från Januari )
.
.
.
Glömde berätta, skallen var här också :)

Kommentarer
Postat av: lina

svar: läs min blogg så får du se ;)

2010-02-21 @ 22:51:23
URL: http://linagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0