Hur det ligger till just nu

läxan är färdig gjord, mat har jag precis ätit . så nu är jag helt fri . yieäääääääää !
haha, låter konstigt när jag säger att jag är fri, men det känns skönt att har gjort klart läxan och
nu kan man bara slappna och koppla av ... nu för tiden brukar vi få mycket mer läxor än tidigare
och lärarna förväntar sig ett bra jobb förstås .. det känns verkligen att man börjar bli äldre. hehe :-)
jag hade tänkt att hålla mig till c:a 2 inlägg per dag nu på skoldagar . detta är för att kunna hinna med
alla läxor, plugg, träning osv . nog om det . jag har hittat ett väldigt snyggt linne ifrån H&M som jag hade
tänkt att köpa kanske, frågan är bara vilken , så det får bli dagens fråga ;-)
.
H&M : 99:-
den här hello kitty "mjukis dressen" är ju bara för söt ? har inget pris i huvudet .
men den är också ifrån H&M . nice, nice .. :)

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Gillade linnena jättemycket :D.

2010-02-09 @ 19:24:02
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker du ska köpa det vita linnet, väldigt snyggt!

2010-02-10 @ 10:57:06
URL: http://mandypandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0