Hos kusiner

Yess, Fredad idag . inga speciella planer inför idag . det blir väl bara att vara hemma ikväll,
eftersom att jag är ju lite sådär halv sjuk . men för en stund sedan så tog jag en jätte skön dusch
kände mig genast bättre , ett tips till er som också känner sig lite illamående & dålig ! var en liten
stund hos kusinerna och lilla Darin har börjat o ta tag i saker han når, han sträcker sig över för att
ta någonting som ligger på bordet. han lät knappast mamma äta sina nötter ^^ haha, han börjar bli stor
sin 5:e månad är han på .. shit vad tiden går fort alltså .. var det inte Fredag nyss ? ..
.
.
.
.
min mapp är full utav hans bilder .. nu blir det mat, hörs sen !

Kommentarer
Postat av: Angie in Deutschland

vad söt :)

2010-02-05 @ 17:10:53
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Annika

Herregud va söt han är!

2010-02-05 @ 18:05:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0