Home !

Hejsan . För c:a 1 timme sedan kom jag hem från Leos Lekland . Jag var där tillsammans med mamma, lillebror
& 2 kusiner ! det var super kul, speciellt i slutet . det ska alltid vara så att den sista timmen ska vara roligast .
vi stannade där till 4 ungefär . jag var riktig riktig snurrig när jag kom hem av någon anledning . vet inte varför,
kanske för att jag hoppade & " skuttade " för mycket ? studs mattan var en favorit idag ! mamma blev förvånad
för hur högt jag kunde hoppa . hehhe . ska jag vara ärlig så tycker jag själv att jag också hoppade högt ;-)
påväg hem så fick vi skjuts och när vi var på väg ut mot bilen vid parkeringen så haglade det :s förvånad ? NEJ
vi är ju i Sverige , tur är det så bor jag nere i Småland . undrar hur de i den norra delen har det? enligt nyheterna
& tidningarna så har de det inte alls bra för det kalla vädret ! i Leos så hann jag ta några foton . here you are !
förresten, vad gjorde/ gör ni idag ?
.
.
haha, Leo är populär . fick inte till någon bra bild eftersom att små
barnen attackerade honom ^^
.
.
min mycket goda lunch/ middag ! sallad med kycklingspett + bröd. mumsigt !
.
.
Dalya och några andra små ungar på bild =) boll havet med de stora
bollarna är grymt roliga ! om man har de lilla havet för sig själv & inte så
att andra förstår och hoppar in :Y så ja , det blev inte direkt så att man var där mycket och lekte . ^^

Kommentarer
Postat av: PIA

har bara tagit de lugnt & så, själv;)?

2010-02-25 @ 18:08:21
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

håller på att rita en ny bild och så kollar jag på os. självdå? :)

2010-02-25 @ 18:32:57
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0