Växjösjön & bingolotto

är helt snurrig o mår jätte illa. känner mig bättre nu än innan. mamma skar upp lite lime till mig som jag köpte
häromdan & lite honungs melon . snart om några timmar/ timme så ska jag o ilhana & berfin gå runt växjö sjön.
kanske ska jogga, får se om vi har ork till de. haha. men alltså sjön är 5 km lång ungefär. det är en bit att
gå alltså ... tänkte faktiskt på detta att gå runt sjön häromdan. men visste inte med vem & hur och om de skulle
funka. hursomhelst. igår så köpte jag faktiskt en bingolott ... fick ett sug av att köpa en lott i Fredags o jag har
gillat bingolotto sen jag var 10 år ungefär. och har spelat de 3-4 gånger typ. men tyvärr så vann jag inget =(
men var glad ändå, det var roligt och det var därför jag köpte lotten. skulle jag bara fått ett nummer till, nummer
47 så skulle jag vunnit 10.000:- i kontant !!! men gissa vad som kom iställeT? 48 . haha, likaså hände med
sport&fritid för 5000:- hos Intersport. men det är planerat må jag tro.
.
en sak som jag inte förstår mig på är de att mina besökare bara höjs för varje dag som går när min
uppdatering e kass ! haha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0