Tivolit igår

var på tivolit igår med massa vänner. det var jätte roliga karuseller.  vi åkte de flesta. 2 gånger Spiderman
som var sjukt rolig. skrattade sjukt mycket när jag såg att Hamide typ fick tårar i ögonen. eiii . först ahde
vi tänkt att åka Extrem fly :
.
.
men det gjorde ingen av oss. har aldrig åkt den & har inte haft planer för att åka den
heller, tills nu . men mådde så illa när vi åkte karusellerna. sen när det var dags för Hollywood .
eller kopparna som de flesta kallar de så mådde jag illa totalt. de snurrade som faaan och
jag som hatar såna karuseller =( .
trodde absolut inte att den var så . när den var slut så
var jag spy färdig. spydde upp allt som jag åt under kvällen . var helt slut. ville inte åka nåt mer !!
var sjukt hungrig när jag kom hem. så jag bredde några knäckebröd och la på några köttbullar.
spydde upp dem med ! + popcornen också som jag åt på tivolit. blä asså. mår sjukt illa nu när
jag ränker på de. =((
.
jaja. det avr kul iaf, inte att jag spydde. men resten. ÅHH , MÅR SÅ JÄVLA ILLA !

Kommentarer
Postat av: :G

amen sluta vafan fick nt alls tårar:o

oo dt var bah för dig du bah du kmr dööö

FUCK U

2010-04-10 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0