Kokos nöt

fyfan säger jag bara ! jag joggade så mycket så att jag fick håll 2 gånger. det gjorde fruktansvärt ont.
kunde knappt röra på mig. förutom de så blev jag jäkligt svettig. så nu har jag kommit hem, tagit en skön dusch
och gått till ica med mamma & lillebror. jag är ensam hemma. min mamma o pappa är hos kusinerna ,
vi bor ju i samma våning & trapp så ska snart in till dem ! pappa sa te mej att imorgon ska vi laga min cykel
hos nån cykel fixare. haha. aa, ni fattar. min kedja är av plus så har nån jävel gjort punka i min cykel =(
.
.
innan  jag ger mig iväg ska jag bomba min kokos nöt;) haha, jag menar knäcka min
kokos nöt som jag köpte igår !! :D
.
.
ehh ? en hårig mus ? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0