Igår och Idag & fotboll!

En riktig slapp dag hade jag både igår & idag ! angående att jag skulle klippa mig osv så klippte jag topparna
på mitt hår och lite av luggen. gjorde inget speciellt med min lugg förutom det. sen så fick jag några "diamanter"
i mitt hår:) vet inte riktigt hur jag ska förklara utan bild osv . men jag har inte riktigt använt de riktigt snyggt än.
har bara haft tofs. men imorgon ska de synas ! ska ha utsläppt hår imorgon så de ser snyggt ut. tycker att det är
riktigt ballt ! och igår så frågade jag om det fanns tid för att fixa ett tandsmycke & de fanns de. de skulle ba kika
vilket datum o så de hade tid. förhoppningsvis innan min födelsedag , dvs inom 10 dar. så man kan vara extra snygg inför sin  13-års dag !
.
klockan 21:14 : just nu så kollar jag på match mellan Lyon - Bayern München . Det står 1-0 nu till Bayern
och om de slutar så här så åker de iväg till Final den 22 Maj om inte Lyon gör minst 3 mål o inte släpper in några. Vinnarna möter antingen Inter eller Barcelona. beror på hur de går för dem imorn ! Bayern hade även 1-0 med sig från hemma mötet förra veckan mot Lyon. jaja nu ska jag inte sitta här & babbla. fan vad jag skriver ! ska byta om till mys kläder sen sätta mig i soffan och kolla på matchen. ses=)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0