Har lärt mig att laga mat

jag har lärt mig att laga en rätt - nudlar o köttbullar. det åt jag idag & den maträtten är en utav mina
favoriter. min mamma lärde mig, steg för steg hur man kokade nudlar och hur man stekte köttbullar.
jag kan säga att maten inte tar mer än 5 minuter att göra. enkelt och gott ! måste faktiskt erkänna
att jag faktiskt lagade maten väldigt bra !
.
sen så vill jag tipsa er om en bra hemsida där man kan få gratis skor. det är enkelt. genom att bli medlem HÄR
så får du gratis presentkort på massa sko butiker genom att besöka olika hemsidor bara . fiffigt va?
va väntar du på? bli medlem nu !
.
.
nu ska jag lyssna lite på musik & sen blir det att hjälpa till att små städa här hemma. har flyttat ju ! berättar
mer om det sen.=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm, visst! Du "kan" laga mat för att du "lagade" nudlar och kötbullar, hade du tänkt att leva på det resten av ditt liv!? x)

2010-04-13 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0