Frisören

Hellu Hellu. hälso vecka denna vecka då, hade typ 2 lektioner idag bara, riktigt sega dock ! men väldigt
avslappnande. slutade halv 2 men vi har språkval vid 2, men jag fick gå hem sitälelt efetrsom att min spanska
lektion slutar vid 14:40 och jag ska till frissan vid 3. och dit tar det minst en halvtimme, så aa...
apropå "frissan" jag ska ta bort mina slingor (de är fastlimmade i håret) och klippa min lugg. hatar min lugg!
ska klippa snelugg tror jag ... a, det lär nog bli det. men nu ahr jag en kvart på mig, sen måste jag kila iväg.
höres sen.
.
.
sist jag var där;) då hade jag precis satt dit slingorna. fint var det. tyckte jag ...... DÅ, men inte nu
för mitt hår har växt så pass mycket så slingorna börjar falla av....

Kommentarer
Postat av: Sanna <3(L)

Vad kul du blir säkert jätte fin<3!

2010-04-26 @ 19:48:34
URL: http://dixyandpollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0