Converse

hej ! tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg ! jag har tänkt & funderat lite på vilka skor jag ska köpa.
det står mellan adidas & converse. är inte riktigt säker än . men om de blir converse så vet jag inte
vilken färg . vilken färg tycker ni är snyggast ?
.
.
själv tycker jag att de röda & de vita är snyggast. förr tyckte jag de svarta, men ej längre. de röda
ser så smaskiga ut ! och de vita syns de de strecken o detaljerna (?) så mycket, vilket jag gillar.
men de kasnke nt blir converse, who knows...
.
tänk om såna här converse fanns i sverige :) ska söka runt lite, vem vet, de kanske finns ?
Update: uu, klickade mig fram till Junkaryd.se & där har dem converse i alla läckra färger, titta dessa
över söta skor
.
Skor "All Star Specialty Hi" - Pale Lilac.
klicka er dit för att se mer olika färger . :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej, de ljusrosa finns inte utan bara de "vanliga" rosa. Hör av dig om du är intresserad av att köpa ett par ;) Kram

2010-04-22 @ 12:51:17
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/
Postat av: ice thorslund

vad gör du fin header skulle du kunna göra en till mgi:) jag är MYCKET tacksam om du gör det.!!!

2010-07-12 @ 21:39:38
URL: http://thhorslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0