AA

har vart ute en stund med mina kusiner. vi gick bland annat och kollade var biljetterna till tiovlit kostade.
inte så värst dyrt . helt OK . det fanns faktiskt ett par roliga karuseller . förutom radio bilarna (há) , Hollywood
(heter den så?) och nån till, kommer ej ihåg så fanns favoriten EXTREM FLY !! har aldrig åkt den . men nu när
vi är så pass många tjejer som ska dit så ska jag åka den för en gångs skull tror jag . haha. längtar !
.
nu blir det att gå igenom läxan tills imorgon, kanske duscha om jag hinner innan andra avenyn börjar
om tjugo minuter ungefär. vid 9 - SVT 1. ska bara se smygtittarna på SVT play nu, så jag vet
vad detta avsnittet handlar om...
.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Skoj med tivoli ju =)

2010-04-07 @ 20:15:07
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0