Har ätit 3 apelsiner på 20 minuter ... ?

Nu har man kommit hem från det kyliga vädret& skolan !
lämnat lappen om språkvalet, och spanska valde jag .
har precis slått in lite julklappar & lagt dem under granen som mamma köpte idag :)
vi har även fixat lite jul dekoration och så .
.
lite senare ikväll ska jag iväg till ica för att köpa godis& energidrink/ cider (tror jag)
vi har nämligen spelhåla imorgon på skolan eftersom att det är sista dagen imorgon innan jullovet .
så man får köpa lite valfritt snacks& dricka :)
för mig blir'e nog lite godis & antingen päroncider eller energidrink.
.
aya, har'e så bra sålänge ;)

Kommentarer
Postat av: elin !

sv: Tack!

2009-12-17 @ 16:12:19
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0